Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Cynthia Beilschmidt - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Cynthia Beilschmidt - WaarBenJij.nu

Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

20 Oktober 2015 | Australië, Melbourne

We hebben veel gezien in Melbourne afgelopen 2 dagen.
Eerste dag.
Zijn we eerst gaan ontbijten, haast niemand zegt gedaan. Maar dat schijnt hier normaal te zijn. Daarna opgeknapt en op pad gegaan. Wat straatjes gezien en naar de haven geweest. Helaas was daar niet veel te beleven. Denk omdat het net lenten is het seizoen nog niet begonnen. Daarna heerlijk gegeten, eigenlijk kan je overal lekker eten !
Het is heel anders dan in Nederland.
Je heb hier ook afhaal plekken waar je sushi, thais, Mexicaans, Chinees, broodjes en fruit kan op halen en dan op een gezamenlijke plek eten of mee nemen.

Tweede dag
Hebben we weer gelopen. Ook wat meer gebruikt gemaakt van de gratis trams. Super chil,( in de binnen stad mag je per tram gratis reizen). Vandaag geocaching gedaan, zijn om mooie plekken tegen gekomen en leuke mensen onmoet. Zelfs een gratis lift gehad van een meneer die bij de tram werkt. We waren buiten de gratis zonen en te veel geld om pasje aan te schaffen toe hij zei. Ik wil jullie ook weer in de gratis zone zetten. Waaaht oké Hoe lief !
Hebben we nog het restaurant van de masterchef gevonden. Niet gegeten haha.

Morgen vliegen we 11.55 naar Tasmanië. We landen in horbat. Daar gaan we in de wildernis slapen, en reizen. Super spannend maar ook gaaf om mee te maken !!!
Ben dan even paar dagen uit de lucht. Spreek jullie daarna weer !!

Kuss xxxxx

• 20 Oktober 2015 - 15:36

Wim:

veel plezier met de duiveltjes...in Tasmania....XXXXX

• 20 Oktober 2015 - 19:34

Martin:

er bestaan dus overal op de wereld aardige mensen.
    groetjes aan Tas en z´n zoon baby Tas.

• 21 Oktober 2015 - 21:03

Henny En Theun:

Fijn dat jullie het zo naar de zin hadden in Melbourne. Hoe bevalt het eten van Australische gerechten? Lees steeds dat jullie lekker gegeten hebben, maar WAT was er dan zo lekker, kunnen wij ook honger krijgen! Hopelijk hebben jullie een fijne reis naar Tasmanie en een fijne start daar.