Skybar - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cynthia Beilschmidt - WaarBenJij.nu Skybar - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cynthia Beilschmidt - WaarBenJij.nu

Skybar

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

07 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

Dag begon bij Chinatown. Eenmaal daar aangekomen waren we al half misselijk van de ruige rit van de tuctuc. Hij kon niet helemaal perfect rijden en het was druk. Toen we er waren werden we goed misselijk van de geuren mensen drukte en de warmte en zijn we er kort Door heen gelopen. Richting de rivier.

Daar hebben we de boot gepakt om naar het grandpalace te gaan. Daar waren we niet goed voor gekleed dus moesten we kleding huren. Naja daar hadden we niet zo veel zin in omdat we het zo warm hadden. En moesten 1000 thb betalen om er in te komen. Ook niet zo veel zin in. Besloten om terug naar hotel te gaan. Onderweg nog even genaaid Door tuc tuc, niet ingetrapt moesten alleen 5 min naar taxi oot te gaan ipv privé boot..
Daar aan gekomen zijn we gaan afkoelen in de Starbucks.
FrapPacino caramel, ooh die was lekker.

Ondertussen is het toch gaan regen niet te kort. Toch boot kunnen pakken. Nou dat was ook leuke ervaring. Storm kwam er aan, regen onweer en wind. Was erg leuk haha.
Toen bij de laatste steiger van de boot afgegaan en zijn we richtig hotel gegaan. REGEN REGEN REGEN zeik nat waren we. Slippers onderwater. Die van Femke bijna weg gedreven hahaha. (Richting putje)
Gelukkig was er ook een einde aan het buitje. Hebben we de monorail gepakt.

Hebben we bij een sushi restaurant gegeten. Daar moesten we het vlees zelf garen. Aan de ene kant lekker dat weet je dat het gaar is maar aan de andere kant betaal je er genoeg voor... en owja mensen kunnen ons aanstaren. Werd er bijna agressief van!! Laat ons eens rustig eten....

Terug naar hotel zijn we weer opgetut en richting lebua hotel gegaan om maar sky bar te gaan.
Wouw wouw wouw.
Wat mooi. Voelde me zo klein dat er klein traantje kwam.
Drankje gedaan. Even klein glaasje amaretto 310 thb ongeveer. Maar we wedden op onze wenken bedient. Leuk om mee te maken !!

Zons ondergang gezien onder het genot van drankje. Super mooi!!!

Morgen gaan we naar de riverkwai ! Super veel zin in weg uit deze drukke stad. Waarschijnlijk geen WiFi !

Kuskuskus xxx

• 07 Oktober 2015 - 16:41

Wimpie:

Maar wat een hoogte....Pffff blij dat ik er niet bij was.....Wel plezier op de river kwai...Kijk uit voor krokodillen....

• 07 Oktober 2015 - 18:18

Henny En Theun:

Jullie stoppen heel wat vrije tijd in jullie vakantie, daardoor beleef je ook veel. Lekker doorgaan!

• 07 Oktober 2015 - 19:32

Pauline:

hoi Meiden,
    weer leuke verhalen....tip voor straks bij de riverkwai. Als er ook een bezoek aan de watervallen is, neem een shirt mee waarin je kan zwemmen, het wordt niet zo gewaardeerd dat je in in je badkleding zwemt.
    Door jullie verhalen, beleef ik weer onze reis.
    Wij hebben hele mooie herinneringen daar bij de riverKwai, geniet en we wachten de mooie verhalen weer af.

Kus van uit Heerhugowaard

• 07 Oktober 2015 - 19:51

Ellen:

Heerlijk verhaal weer Cynthia ik zie het helemaal voor me, vooral de slippers van Femke....richting putje haha wel jammer van de regen, hoop dat dat morgen beter is bij de river kwai.
    Die skybar wow!!!! wat een prachtbeelden!! mooi om zo de zonsondergang te beleven, krijg je kippenvel van.
    Fijne dagen bij de bridge on the river kwai!!
    XXX

• 07 Oktober 2015 - 22:50

Martin:

Heel verhaal weer, van alles mee gemaakt en je niet op laten lichten.
    Veel plezier bij de rivier en we wachten wel af.

• 07 Oktober 2015 - 23:12

Marthijn:

Niet vergeten filmpjes te maken! Zijn ook wel leuk om terug te kijken, plus je kan ze eventueel uploaden hier denk ik... superdag gehad! veel plezier bij de riverkwai ! :)