Australië zoo - Reisverslag uit Beerwah, Australië van Cynthia Beilschmidt - WaarBenJij.nu Australië zoo - Reisverslag uit Beerwah, Australië van Cynthia Beilschmidt - WaarBenJij.nu

Australië zoo

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

10 November 2015 | Australië, Beerwah

6november
Jeeeej het zonnetje schijnt. Onderweg hebben we paar geocachings gedaan. En we zijn naar de muttenbird Island gelopen. Was een behoorlijke klim ! Maar het uitzicht was te mooi. Helaas kon je er ook dolfijnen spotten en walvissen, die waren er bij ons niet.
Terug naar de camping gelopen en even in het zonnetje gezeten bij het zwembad.
Daarna naar de haven daar dachten we lekker drankje te nemen maar dat werd fish en chips. Ook lekker!! Terug via de kust gelopen en kwamen we avond markt tegen. Helaas hadden we al gegeten want het zag er heerlijk uit.

7 november
richting surfers paradise, prachtig weer toen we gingen rijden. Nog langs een dorpje gestopt waar veel paarse bomen staan. Heerlijk taartje gegeten. Toen we lekker aan smullen waren. Kwamen er van die hagedis vrij dicht bij in de buurt. En femke vind dat niet zo fijn. Dus zijn we toch maar bij andere tafeltje gaan zitten.
Naar de camping die we gepland hadden. Die was al om 14 uur dicht op een zaterdag. Zucht dan andere camping zoeken midden in de stad. Ook prima alleen even duurder.
Meteen de zee even in gegaan. Golven waren pittig sterk ! Maar ja hoor toen ging het alweer regen. Terug naar de camping douchen en toen naar het centrum van surfers paradise. Was heel groot en druk. Heerlijke steak met rib gegeten. En terug met de taxi.

8 november.
Vandaag moeilijke dag om wakker te worden. Weer regen. Op plek waar het 360 zo'n schijnt hebben wij regen. Tuurlijk ahha.
Naar centrum gegaan met de bus dat was duurder dan te taxi? Heel vreemd.
Daar wat dingetjes gekocht en mensen gekeken. Altijd leuk @
Ijsje gegeten bij ben en Jerry. Dacht ik aan 2 bolletjes genoeg tehebben. Kreeg je bij een smaak al 2.5 bol. Dus dat was erg veel. Helaas zetten de regen flink Door en zijn we terug gegaan naar de camping. Broodje kangaroo biefstuk gemaakt. Was lekker. .
Potje duizenden gedaan want er kwam een tropisch buitje over. Bleef maar onweren.

9 november
Richting beerwah om naar Australië zoo te gaan van de crocodile Hunter. Mooi groot park waar de dieren veel de ruimten hebben.
Nadeel is dan dat je veel moet lopen. Haha en ik net de verkeerde schoenen aan had gedaan. Dus blaren jeej.

Krokodillen show gekeken voor de man die het presenteerde was het zijn 2e keer met deze krokodil en vond hij het erg spannend. Nou dat snap ik wel met zn bek vol tanden. Mooie leuke show.
Naar een camping toegegaan om even nachtje te staan. Zaten vlak bij een meer met allerlei eenden ganzen en andere gevochten.

Werd gewaarschuwd dat er geluid overlast was van de weg maar dat viel mee.

10 november.
Nou we hadden meer geluid overlast van de vogels dan van de weg. Vroeg wakker. Maar even goed tot half 9 blijven liggen. Nu zijn we op pad naar hervey bay dat ligt vlak bij fraiser island.

Tot snel weer xxxx
Dikke kus

• 10 November 2015 - 07:37

Oom Eric:

Dank voor de leuke update! Je hebt de tijd van je leven... dat is wel duidelijk! Erg leuk om zo te volgen.... en vooral doorgaan!!!!

• 10 November 2015 - 21:49

Martin:

Leuke verhalen weer.
    Zelf nog aan het surfen geweest, jullie waren in het paradijs hiervan toch????
    Eerst zwemmen, word je nat van daarna door de regen, word je nat van en dan nog eens douchen.
    Waren jullie nog niet nat genoeg dan?????
    Went het links rijden al een beetje????
    Hier hebben we ook regen en veel wind en veel te warm voor de tijd van het jaar.
    Ik wacht met smart op de winter.
    Groetjes en je weet het al, vooral links blijven.

• 15 November 2015 - 22:07

Ellen:

Wat een heerlijk verhaal weer, zo leuk om te lezen. Ja....jammer dat jullie wat minder weer hadden, aan de andere kant heeft het er misschien voor gezorgd dat jullie verder naar boven zijn gereden, ook niet verkeerd!! Super gaaf dat jullie naar the Australian zoo zijn gegaan, dat moet een goed gevoel hebben gegeven, het idee alleen al.....dat je dit in levende lijve mee mag maken om het van dichtbij te kunnen bekijken, zo leuk!!En je kunt misschien toch beter af en toe een auto voorbij horen gaan dan al die vogels die krijsen haha