Tussen wollongon en Coffs harbour. - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Cynthia Beilschmidt - WaarBenJij.nu Tussen wollongon en Coffs harbour. - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Cynthia Beilschmidt - WaarBenJij.nu

Tussen wollongon en Coffs harbour.

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

05 November 2015 | Australië, Coffs Harbour

2 november

Vroeg de wekker omdat we weer op pad gaan. We werden nog uitgenodigd voor een ontbijtje door de buren van de camping. Was erg gezellig en we gingen alrijdend met een vollemaag, top !

Richting wollongong was rond 4 uur rijden viel mee, er was wel aantal weg werkzaamheden.

De camping staat tussen een meer en aan het strand. Mooie plek! Strand was erg mooi, witte strand grote mooie schelpen. Mensen aan het surfen zag er goed uit. Heerlijk vakantie gevoel.

In de avond bbq met zelf gemaakt tjaztiekie en fletbread.

3 november.

Heerlijk het regent vandaag. We hadden gepland om wat dingen te bekijken. We zijn maar eerst naar winkelcentrum gegaan boodschappen doen. Daarna wouden we naar de boven om over de boomtoppen te kijken. Echter bij de eerste bocht moesten we zo stijl omhoog dat ik het niet zo leuk vond (want ik ree) en de camper het niet zo leuk vond die begon te roken. Lieve mannen wilde voor ons even draaien en zijn we weer naar beneden gereden. Voor de zekerheid toch even naar een garage gegaan maar Was niks aan de hand. Waarschijnlijk te veel gas. En nog iets.. maar dat bennen we al vergeten haha

Daarna maar naar de blowholl gegaan. Dat was een spuit (gat) tussen de rotsen. Het water kwam omhoog doordat de golven er tegen aan kletterde en dan komt het water omhoog.

Daarna terug naar de camping daar nog een rondje gelopen bij zee/duinen. Kwamen tot ontdekking dat er vrij mooi schelpen liggen. Tuurlijk een paar mee genomen.

Krabbentjes gezien die heel snel hun holletje in kunnen kruipen.

4 november

Richting Newcastle, er was erg veel regen soms wel storm. Prima dag op te rijden.

Eenmaal op de camping (karuah) was het heel even droom meteen gebruik gemaakt om bij het meer te kijken en mangrover. Mooi plekje maar met zonnetje wordt het toch mooier !!

Hier blijven we maar een nachtje om dat we Door gaan naar boven.

Het was vrij rustig op de camping en niet veel te beleven potje yatzee gespeeld. Uiteraard heb ik gewonnen haha.

5 november

Richting coffs harbour, we wouden langs een koala park gaan. Maar de afslag waar wij afmeten mochten we niet Door heen omdat er weg werkzaamheden bezig waren....

Toen maar ineenkeer Door gereden. Op de camping aan gekomen regende het voor de verrassing nog steeds jeeje. Wel veel kleren gewassen en kunnen drogen :)

Kangaroe biefstuk staat op het menu. Ben benieuwd hoe die zal smaken

Byebye

Xxxxxxxx

• 05 November 2015 - 09:54

Ellen:

Wat een belevenissen met de camper! Het brengt jullie dus 'bijna' overal, al helemaal gewend om links te rijden? Jullie zien de mooiste plekjes, leukste beestjes onderweg en strandjes om bij te kwijlen, kan bijna niet wachten om al jullie foto's te zien.Jammer dat het weer niet mee zit, daar zal vast nog wel verandering in komen!! Lekker weer met schone kleren verder straks, goede reis verder, love you xxx

• 05 November 2015 - 17:14

Henny En Theun:

Weer een leuk verslag van jullie reis en belevenissen. Hebben jullie zelf een route gepland of kun je deze bestellen waar je de camper huurt. Vanuit Nederland lijkt ons dat vrij moeilijk te doen omdat je daar natuurlijk totaal onbekend bent en het is natuurlijk toch leuk om wat (belangrijke) bezienswaardigheden te bezoeken/bekijken voordat je de camper weer inlevert.
    Hoe heeft de kangoeroe gesmaakt?
    Groeten, H&T

• 05 November 2015 - 18:46

Martin:

Ach, bergen rijden is een kunst en als het niet gaat doe je er goed aan om te keren.
    Zijn jullie niet een beetje uit de richting als je al naar Newcastle gaat???
    Veel plezier verder en denk er aan, slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding.
    Tot de volgende opdate en houd hem goed links.

• 10 November 2015 - 03:04

Cynthia Beilschmidt: