Tasmanie de rest van de dagen - Reisverslag uit Devonport, Australië van Cynthia Beilschmidt - WaarBenJij.nu Tasmanie de rest van de dagen - Reisverslag uit Devonport, Australië van Cynthia Beilschmidt - WaarBenJij.nu

Tasmanie de rest van de dagen

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

27 Oktober 2015 | Australië, Devonport

25 oktober,
Wekker ging weer lekker vroeg. Natte spullen ingepakt jeej. Half uurtje gelopen in het dorp, met de hele groep. Was een mooi stukje. En me eerste Walibi met een kindje in der buik gezien. Van heel dicht bij.
Beneden de dal verjaardag gevierd van iemand van de groep. Verder op een lucht genomen met een echt Meat pai. Oh wat is dag lekker.
Zijn we op strand gelopen. Wit strand blauwe zee echt een plaatje. Links waren er allemaal grote rots partijen daar kon je op klimmen. En dat heb ik natuurlijk gaan. Mooie foto gemaakt.
Als afsluiter met de gele groep uit eten geweest. Was heerlijk pork gegeten met aardappeltjes en boontjes.
Daarna ja ja pinguïn tour !!! Om 20.00 uur zijn we richting strand gegaan om pinguïns te bekijken hoe ze aan land komen en naar hun slaap plek gaat. Zoooo aanhankelijk en lief. Met kleinen voetjes vallen en weer opstaan. Daarna lekker naar hostel gegaan en slapen.!!
Ben zo moe elke keer.

26 oktober
Zijn we naar wineglassbay stuk om hoog geklommen en uitzicht was weer adem adembenemende !! Nog 2 Walibi gezien. Daarna fish en chips gegeten. De beste van Tasman ie en inderdaad ze waren lekker.
Afsluiter van de dag wild park. Mooi park met allerlei diertjes. En daar mee op de foto geweest en gevoerd. Leuk om mee temaken
Daarna naar oude hostel...

27 oktober.
Niet goed kunnen slapen helaas. Meiden hadden 7 uur wekker gezet om vervolgens hard te kletsen en ons te negeren.... leuk dus met flinke koppijn op pas met de bus naar dovenport. Aardig ritje en is hier in dovenport zo mooi. Even lunche gedaan en richting de boot en ingecheck.

Nu te wachten tot wel er op mogen. Morgen halen we de camper op en begint onze nieuwe avontuur.

Bye bye
Xxxxxz

• 27 Oktober 2015 - 08:14

Wim:

Succes met de boottocht en met jullie camper avontuur...
    bedankt voor de story...
    Succes meiden!!!

• 27 Oktober 2015 - 10:11

Martin:

Mooie dingen allemaal, Martijn zal jaloers zijn dat je pinguïns ´´live´´ hebt gezien.
    Succes met de camper en houd hem vooral !!!!!!!!! LINKS !!!!!!!!!!!!!

• 27 Oktober 2015 - 18:11

Ellen:

Heerlijk weer om te lezen, hoe jij het omschrijft maak ik het ook een beetje mee, wat zal je vaak een moment hebben dat je beseft wat voor geluksvogel je bent om dit mee te maken, wilde kleine voetjes pinguïns, witte stranden blauwe zee, de rotsen, de walibi's, de mensen die je ontmoet en de prachtige foto's die je stuurt, het is je aan te zien dat je geniet van alles wat je ziet!!! Ga zo door!! Veel plezier met de overtocht en succes met de camper. Easy does it :-)) xxx

• 27 Oktober 2015 - 20:47

Henny En Theun:

De reacties van Wim, Martin en Ellen gelezen: Eigenlijk hebben wij hieraan niets toe te voegen, saai he? Veel plezier met de camper!

• 28 Oktober 2015 - 20:24

Edith:

Wat leuk om jullie reis te volgen! Ga vooral zo door! Geniet weer van jullie nieuwe avontuur met de camper. xxx