Reis naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Cynthia Beilschmidt - WaarBenJij.nu Reis naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Cynthia Beilschmidt - WaarBenJij.nu

Reis naar Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

18 Oktober 2015 | Australië, Melbourne

Vlucht van Bangkok naar Melbourne. We zaten lekker naast elkaar. Met een gangpad er tussen. Het was niet wat we gewend waren van KLM. De been ruimte was vrij beperkt film series eten drinken moest je allemaal voor betalen.
We hebben deze vlucht vrij veel en lang turbulentie gehad. Maar uiteindelijk veilig geland. In de rij voor paspoorten viel er een mevrouw neer en kreeg een aanval. En wij hebben op onze papieren geschreven dat we nurse zijn .... oké wij helpen ( na enige twijfel) , femke heeft het meeste gedaan. Mevrouw in stabielen zijligging en haar lucht wegen vrij houden. Opgegeven moment werden we over genomen Door de ambulance. Vroegen we of we mochten gaan. Werden we persoonlijk begeleid Door de Duane tassen halen en dan vervolgens weer Door de poortjes.
Ze waren erg Dank baar dat we geholpen hadden.
Wat wel vreemd was op heg moment dat we vertelde dat we wilden helpen werden onze wegen helemaal vrij gemaakt en werden wij als deskundige gezien. Was wel een bijzonder gevoel.

Op vliegveld hebben vliegticket van Melbourne naar horbat alvast geregeld. Toen via de sky bus naar treinstation gebrachten en via andere sky bus naar onze hostel. Super geregeld!!

Aangekomen in hostel. Ziet er prima uit voor een hostel. Alles is wel gezameljk keuken douchen wel vrouwen en mannen appart.
Meerder stapelbedden bij elkaar. Tot nu toe hebben wij het rijk nog voor ons alleen.
Eindelijk onze kleren kunnen wassen, bijna alles is gewassen. De kleren waren erg vies. Heerlijk.

Daarna heerlijk gegeten bij een restaurant. Een lam stoofpot. Heb in tijden niet zo lekker gegeten. Hebben zo gesmuld. Femke had kangaroo ook lekker !!

Rondje Door de stad en dan lekker onze bed in !!

Tot snel weer xxx

• 18 Oktober 2015 - 14:29

Martin:

De goede daad weer verricht deze vakantie, geweldig en daarna zo een behandeling.
    Bedoel je nu dat het heerlijk was dat de kleren vies waren of dat het heerlijk is dat ze gewassen zijn????
    Veel plezier down under

• 18 Oktober 2015 - 16:17

Wimpie:

Want kan het dan weer een groot verschip zijn, dat je in een anderland bent..
    Terug naar de normale wereld...lekker eten, schoone kleren...
    Gezonde lucht..
    Loppie meiden....Veel plezier met de kangeroesssssss...En femke niet alleaal opeten die beestjes...

• 18 Oktober 2015 - 21:05

Bianca:

Jeetje meiden wat een belevenis! Veel plezier in Australië en GENIET met hoofd letters he?!!!

• 18 Oktober 2015 - 21:29

Ellen:

De reis dus wat minder luxe dan van de KLM, maar ja....veilig over dat is het belangrijkste!! Dus jullie avontuur begon al direct bij de douane, wat een belevenis en wat een heldinnen zijn jullie, ik ben super trots op Jullie, bijzonder begin van Australië, dat gaat nog wat worden!! Fijn dat het ( nog) niet zo druk is in de hostel, lekker de ruimte voor jullie was! En wat een wereld van verschil dan met het eten, vanavond piesten de engeltjes dus over jullie tong haha heerlijk weer beetje normaal eten....nou ja...normaal.... Weet niet wat voor uitwerking het kangoeroe vlees heeft op Femke, die kan ineens raar gaan lopen hoor...:-) geniet van jullie verblijf in Melbourne en alvast een goede trip straks naar Tasmanië xxx love u xxx