Laatste dagen Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cynthia Beilschmidt - WaarBenJij.nu Laatste dagen Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cynthia Beilschmidt - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

17 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

16 Onze vlucht van chiang rai naar Bangkok was zo gebeurd. Voor dat we het weten waren we alweer geland. Prima vlucht, we zaten zelfs met extra been ruimten en bij de nood uitgang.

Aangekomen in Bangkok zagen we onze gids al snel en en gingen wel richting het hotel. Helaas was het pittig druk in Bangkok en het duurde even voordat wel er waren.

Ingecheckt en zijn we richtig het centrum gegaan om even wat te kijken en de stad te bewonderen. Eenmaal aangekomen was het toch druk. Zo veel mensen en het kan allemaal elke steen werd er wel war verkocht, kleding, eten en troepies.
We zijn in de winkel centrum gestapt. En bij gouden vertrouwde Mac wat gaan eten. En zijn we daar rondje gaan lopen.

En dat was grooooot. Elke merk naam die je wel kan bedenken was er ! Er stonden gewoon autos te koop. En dan hebben we het over Austin martin en bwm ferrari en noem het maar op.

Daarna lekker richting hotel..

17 oktober
Lekker voor keer uitgeslapen. Evengoed waren we voor de wekker wakker.
Gisteren wouden we inchecken dat lukte toen wouden we de stoelen verändere dat ging eerst goed. Toen wou ik het voor de zekerheid na kijken had femke geen stoel meer... wouden we dat veranderen koste het ineens geld. Toen hebben we maar even gemaild naar ons reisbureau. Vanmorgen las ik de mail dat het helemaal goed was gekomen en dat we naast elkaar zitten.
Fieuw!

Nog lekker gezwommen en van het zonnetje genoten. Moesten we alweer uit checken. Toen heb ik nog even thaisemassage genomen. Ohhhh wat is dat lekker zeg. 1 uur Was zo voorbij.

Nog even wat gegeten en zitten nu te wachten op onze taxi naar het vliegveld. En is onze reis in Thailand al weer voorbij...
Het is harstikke snel gegaan, maar ook blij dat onze avontuur gaat beginnen in Australië.
Waarschijnlijk zullen jullie niet meer dagelijks een berichtje krijgen , maar doe me best!

Veel liefs !

• 17 Oktober 2015 - 11:53

Marthijn:

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in Australië :D. Toppie dat het nog goed is gekomen met Femke's plekje! Had je nog foto's gemaakt van alle auto's? :o *kwijl-emoticon* Succes met de reis naar aussie!

• 17 Oktober 2015 - 12:05

Wimpie:

Thaise massage...wouw.....ik ga een vlucht boeken...pffff
    Veel succes met jullie vlucht naar australie.....doeiiiiiiiiiiiii

• 18 Oktober 2015 - 21:02

Ellen:

Van Chiang Rai naar Bangkok klein stukje, ja haha met al dat reizen wat jullie achter de rug hebben is het stukje van Niks!! Veilig eten bij de mac..... Nou ja.....het blijft Thais hihi. Super dat het reisbureau jullie heeft kunnen helpen op afstand!! Goed geregeld. Je heb Thailand mooi afgesloten met de Thaise massage, heerlijk hoor!! Dan zijn de 2 weken ineens voorbij, op weg naar Australië xxx